SHINee – One Fine Day :D


hwaiting!! 😀

ga tau kenapa pengen Minho duluan keke~ seneng deh liat Minho yang sekarang, asa keliatan lebih dewasa, auranya beda 🙂

ooh look at him.. our little dancing machine is growing up 🙂

HAAAAAH *teriak histeris* emang sih semenjak lucifer kata aku mah yang paling oke penampilannya si Jjong keke~

putih banget tanganmu Key.. jadi minder uhu uhu~

Last, but first in my heart. Our Leader dubu is kyeoptaa~

Oh iya akhir-akhir ini aku lagi sering main di forum khusus Onew. Kalo ga salah sih shining onewish ato apaa gitu hehe baru buka sih jadi masih sepi hehe *kaya promosi euy*

credit : sment on youtube, photos as tagged

Advertisements

2 Comments (+add yours?)

  1. myjoshuatan
    Sep 11, 2010 @ 07:56:10

    ada forum yg khusus Taemin ga ?

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: